SE - Content management - zapnutí komentářů vyrobí ticket. #434
Labels
No Label
app-basic
app-ckan
app-crisiscleanup
app-cts
app-decidim
app-dhis2
app-frontlinesms
app-gnuhealth
app-kanboard
app-mifosx
app-motech
app-odoo
app-opendatakit
app-pandora
app-sahana
app-seeddms
app-sigmah
app-taarifa
app-ushahidi
critical
CZ
documentation
Doing
enhancement
GMaps
info
Mapbox
needinfo
new-app
OSM
performance
QGIS
regression
suggestion
To Do
upstream
No Milestone
No project
No Assignees
1 Participants
Notifications
Due Date
No due date set.
Dependencies
No dependencies set.
Reference: Spotter-Cluster/Spotter-VM#434
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
No description provided.
Delete Branch "%!s()"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
instance Demo, modul Content Management System (cms)
vstup do Posts > Open nějaký post
ve formuláři zaškrtnout Comments permitted? a uložit
vznikne nová záložka Comments
na záložce je info o ticketu, ale nejde do něj kliknout. Stránka je akosi vytížena, zdá se že se o něco snaží a nejde to.
changed milestone to %2
LOL tohle je asi hezké, onoto samo vytváří tickety až do zaplnění Vesmíru. Stroje konečně nahradily p. spottera ve výrobě ticketů.
Otevřeno issue #1550 v upstreamu.
Opraveno v upstreamu i na VM.
closed
problém se znovu objevil, samozřejmě se týká i jiných stránek na různých modulech. Asi duplicitně jsem vyrobil další issue #468
reopened
při zopakování v modulu Content management se děje stejný problém. Vytváří to tickety.
mentioned in issue #468