Kanboard - neodešel verifikační email #310
Labels
No Label
app-basic
app-ckan
app-crisiscleanup
app-cts
app-decidim
app-dhis2
app-frontlinesms
app-gnuhealth
app-kanboard
app-mifosx
app-motech
app-odoo
app-opendatakit
app-pandora
app-sahana
app-seeddms
app-sigmah
app-taarifa
app-ushahidi
critical
CZ
documentation
Doing
enhancement
GMaps
info
Mapbox
needinfo
new-app
OSM
performance
QGIS
regression
suggestion
To Do
upstream
No Milestone
No project
No Assignees
1 Participants
Notifications
Due Date
No due date set.
Dependencies
No dependencies set.
Reference: Spotter-Cluster/Spotter-VM#310
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
No description provided.
Delete Branch "%!s()"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
Po vyplnění registračních údajů se má odeslat pozvánka na zadaný e-mail. Nic na mail nepřišlo.
closed via commit
e09669fb73
už si nevzpomínám jak jsem toto issue před rokem zavřel, ale vím že nedoručování může být způsobeno i nějakou objektivní překážkou. Na to jste mne upozorňoval. Nyní jsem zkoušel registraci na více mailů na online site. Zatim nedorazil verifikační mail do schránky
Velmi pravděpodobně
a) jej nepustil firewall vašeho ISP směrem do internetu
b) byl odmítnut spam filtrem na straně příjemce nebo spadl do spamu
Teď jsem si to vyzkoušel u sebe a s výchozím nastavením je úplně těsně pod hranicí spamu na mém serveru, nicméně přišel, viz níže. Problémy s maily jsou obecně v polních podmínkách neřešitelné, neexistuje-li nějaký fixní, korektně nastavený relay server v internetu, s korektními DNS záznamy atd. ale to už jsme zmiňovali mnohokrát. Zkuste si vytvořit nějakou mailovku @spotter.cz a poslat ten registrační mail na ni. Z toho uvidíme, jestli ten mail vůbec přijde na server a jak se na něj bude tvářit antispam.
vyrobil jsem schránku kb@spotter.cz heslo:
wsHm,9s4hZYj
kromě toho jsem si to poslal i na jp@spotter.cz a máte pravdu (jako vždy) tak to dorazilo. OK.
No ale antispam z toho vskutku nadšený není. Nejprve to graylistoval a při opakovaném pokusu doručil, ale pod hranicí spamu. To proto, že server (tedy VM), ze kterého mail přichází není nijak pevně konfigurován a IP adresa je v tzv. policy blacklistu, což znamená, že je ISP přidělena jako "obyčejná domácí" a nikoliv třeba firemní, u které je pravděpodobnost existence mail serveru vyšší a pravděpodobnost původce spamu nižší.